Producenci, dostawcy, produkty, usługi, przemysł
 

Pomoc techniczna

Użytkowanie platformy Internetowe Targi Przemysłu

Serwis ITP jest platformą służącą do promocji, prezentacji oraz wymiany informacji techniczno-handlowej pomiędzy wystawcami/firmami a użytkownikami/internautami poszukującymi produktów i usług w wybranych gałęziach przemysłu.

Rejestracja wystawcy/firmy w ITP

Aby zarejestrować firmę jako wystawcę w ITP należy wybrać pozycję "Rejestracja" z górnego menu i wypełnić odpowiednie pola formularza. Następnie odebrać wiadomość e-mail i kliknąć zawarty w niej link. Link prowadzi do strony, która umożliwia ustawienie hasła oraz edycję profilu wystawcy.

Dodawanie produktów i usług

Aby dodać produkt lub usługę do katalogu należy założyć konto firmowe (patrz "Rejestracja"), zalogować się oraz wybrać pozycję "Moje wpisy" w menu "Moje konto".

Wyszukiwanie produktów

Aby wyszukać produkt lub usługę należy wybrać z górnego menu pozycję "Produkty" a następnie wybrać jedną z kategorii według których są one prezentowane. Wyszukiwać można również wpisując nazwę produktu w pole wyszukiwarki. Aby otworzyć kartę produktu należy kliknąć jego zdjęcie lub nazwę. Po prawej stronie karty produktu pojawią się również dane firmy oferującej ten produkt.

Wyszukiwanie firm

Aby wyszukać firmę, producenta czy dostawcę należy wybrać z górnego menu pozycję "Wystawcy", a następnie wybrać jedną z kategorii według których są one podzielone. Wyniki wyszukiwania można filtrować wg państwa. Wystawcę można również wyszukać wpisując nazwę produktu w pole wyszukiwarki znajdującej się w nagłówku serwisu. Aby otworzyć profil wystawcy należy kliknąć na jej logo lub nazwę.

Składanie zapytań ofertowych

Aby złożyć zapytanie ofertowe należy kliknąć pozycję "Dodaj zapytanie" w zakładce "Moje wpisy" w menu "Moje konto", a następnie wypełnić pola formularza i kliknąć "Zachowaj". Twoje dane kontaktowe, które wpiszesz w formularzu zobaczą jedynie użytkownicy, którzy są zalogowani poprzez konto wystawcy.

Korzystanie ze schowka

Schowek umożliwia przechowywanie ulubionych wpisów w postaci produktów, usług, firm, organizacji i zapytań. Dzięki schowkowi masz możliwość zapamiętania interesującego Cię wpisu i dotarcia do niego w każdej chwili bez potrzeby ponownego wyszukiwania. Aby dodać wpis do schowka, należy ten wpis otworzyć (np. profil wystawcy lub kartę produktu) i kliknąć link "Dodaj do schowka" znajdujący się u dołu wpisu. Aby korzystać ze schowka należy się zalogować.

Dodawanie tłumaczeń

Aby profil wystawcy, produkty czy usługi były widoczne we wszystkich wersjach językowych koniecznym jest dodanie tłumaczeń. Aby dodać tłumaczenie profilu należy założyć konto wystawcy (patrz "Rejestracja"), zalogować się wybrać pozycję "Edytuj", następnie "Tłumaczenia", "Dodaj tłumaczenie", uzupełnić wpis dla danego języka oraz wybrać pozycję "Zachowaj". Aby dodać tłumaczenie produktu/usługi należy wybrać pozycję "Moje wpisy", następnie "Edytuj", "Tłumaczenia", "Dodaj tłumaczenie", uzupełnić wpis dla danego języka oraz wybrać pozycję "Zachowaj".